مراحل ارسال کالا

زمان آماده سازی:

زمانی که شما در سایت محصول یا محصولاتی را ثبت سفارش میکنید سفارش شما تایید و در مرحله آماده سازی توسط فروشگاه قرار میگیرد.

سفارش هایی که قبل از ساعت 2 بعد از ظهر ثبت میشوند فردای همان روز ارسال میشوند.

سفارش هایی که بعد از ساعت 2 بعد از ظهر ثبت میشوند یک روز کاری بعد ارسال میشوند

ارسال با پست پیشتاز:

سفارش هایی که به روش پست پیشتاز ارسال میشوند تا قبل از ساعت 1 بعد از ظهر تحویل اداره پست میشوند و کد رهگیری نهایتا تا ساعت 10 شب برای شما پیامک میشود.

زمان تحویل بسته ها بین 3 تا 5 روز کاری میباشند.

هزینه ارسال:

هزینه ی ارسال با پست پیشتاز نسبت به حجم و وزن بسته متغیر است. هزینه ای که از مشتری دریافت میشود بابت بسته بندی و حق اداره پست میباشد

ارسال با شرکت های خصوصی مانند تیپاکس:

سفارش هایی که با روش تیپاکس ارسال میشوند تا ساعت 12 ظهر تحویل تیپاکس میشوند و کد رهگیری از طرف شرکت تیپاکس برای شما پیامک میشود.

مدت زمان تحویل سفارش ها بین 1 تا 2 روز کاری میباشد.

هزینه ارسال:

هزینه ارسال با تیپاکس به صورت پس کرایه بوده و شما هزینه ارسال را زمان تحویل گرفتن کالا به مامور ارسال پرداخت میکنید.

ارسال با اسنپ باکس(فقط مخصوص سفارش های شیراز):

اگر ساکن شیراز هستید میتوانید سفارش خود را به وسیله پیک اسنپ دریافت کنید،بعد از ثبت سفارش نهایتا 24 ساعت بعد بدستتان میرسد.

مراحل مرجوعی کالا

مشتریان تا 7 روز غیر کاری پس از دریافت کالا و فقط در صورت باز نشدن پلمپ محصول حق مرجوع کردن کالا را دارند

شرایط بازگرداندن کالا:

انصراف مشتری از خرید:

اگر هنوز سفارش شما ارسال نشده است سریعا با پشتیبانی سایت تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید،اگر سفارش شما تحویل پست نشده باشد سفارش شما لغو و مبلغ به شما باز میگردد.

اگر بعد از تحویل کالا از خرید خود به هر دلیلی منصرف شدید تا 7 روز غیر کاری در صورت باز نشدن پلمپ محصول میتونید برگشت بزنید و در این شرایط هزینه برگشت به عهده مشتری میباشد.

توجه:در صورتی که محصول با هدیه ارسال شده باید آن را در بسته بندی قرار دهید.

آسیب دیدگی محصول:

فروشگاه مای ساپلمنت تمامی محصولات با ضمانت سلامت برای مشتری ارسال میکند،اگر بعد از دریافت کالا متوجه مشکل فیزیکی یا آسیب دیدن محصول شدید سریعا با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا مشکل شما بررسی شود.تمامی بسته های ارسالی توسط فروشگاه بیمه میشوند و اگر مشکل پیش آمده بر اثر حمل و نقل باشد پیگیری های لازم از طرف فروشگاه انجام میشود،اگر مشکل و خرابی محصول بر اثر استفاده نادرست توسط کاربر باشد شامل ضمانت بازگشت نمیشود.(بهتر است مشتری زمان تحویل گرفتن سفارش بسته بندی محصول را چک کند و اگر مشکل از روی جعبه پستی مشخص بود از تحویل گرفتن آن اجتناب نمایید)

ارسال کالای مرجوعی:

در صورت تایید شدن مشکل شما توسط پشتیبانی میتوانید سفارش خود را مرجوع نمایید در اینصورت از فروشگاه آدرس و مشخصات پستی را دریافت نموده و کالا را در بسته بندی قبلی خود قرار دهید و به صورت اصولی بسته بندی کرده و برای فروشگاه ارسال کنید.

ارسال فقط باید از طریق پست پیشتاز انجام شود چون که پرداخت هزینه ارسال به مشتری طبق تعرفه پست انجام میشود.

هزینه ارسال:

در مرجوعی های سلیقه ای هزینه رفت و برگشت تماما با مشتری میباشد.

در صورت آسیب دیدگی محصول یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در وبسایت در صورت به تایید رسیدن توسط پشتیبانی وبسایت هزینه مرجوعی با فروشگاه است.

شرایط بازپرداخت یا جایگزینی کالای مرجوعی:

بعد از رسیدن بسته ارسالی بدست فروشگاه نهایتا تا 48 ساعت بعد شرایط محصول بررسی شده و در صورت تطابق با توضیحات مشتری مبلغ عودت داده میشود یا در صورت درخواست مشتری محصول جایگزین ارسال میشود.